fbpx

אני נתקל בלפחות 10 אנשים בחודש שביצעו יבוא וקרה אחד מהמקרים הבאים -
הבינו שהם נעקצו ע"י ספק לא אמין/הבינו שהיבוא שהם ביצעו לא היה להם רווחי בדיעבד/ביצעו יבוא והסחורה לא משתחררת מהמכס.

תמיד חורה לי לבצע את השיחות האלו, 

אני יודע שאם הם רק היו בודקים לגבי שלבי התהליך, הם היו יכולים לחסוך לעצמם את כל העוגמת נפש הזו (+לא מעט זמן וכסף)

ביצוע יבוא מסחרי זו פעולה מורכבת, כל תהליך של יבוא מסחרי עובר לפחות 9 גופים בתהליך, 

כל גוף בתהליך פועל ועובד בצורה שונה וכדי לצלוח את התהליך בצורה ברורה, רווחית ויעילה, 

צריך לקבל הבנה מלאה של כל השלבים בתהליך והבנה של כל העלויות הכרוכות בתהליך 

ומשם להבין שאכן הצעד שאנחנו עושים, נכון ומשתלם לנו.

 

כדי לא להגיע למצב הזה שסחורה נתקעת במכס וצוברת אחסנה (שעולה לא מעט כסף כל יום),

שאנחנו לא בטוחים לגבי הספק שלנו, שאנחנו מבצעים יבוא ולא מבינים את העלות הסופית מהיצרן ועד אלינו למחסן,

נצטרך לעשות בדיקות טרום יבוא, להבין את חוקיות המוצר, להבין את כל העלויות והפעולות הכרוכות בביצוע התהליך

ומשם לקחת החלטה מושכלת אם נכון לנו לבצע יבוא מסחרי בשלב הזה, או שזה עדין לא נכון לשלב בו אנחנו נמצאים.

לי נמאס לשמוע כל חודש לפחות 10 אנשים ש"נדפקו" לא משנה באיזו דרך, 

הבנתי שהבעיה פה עמוקה ושיש לא מעט עסקים שמבצעים יבוא אך לא ברור להם התהליך 

והם פשוטו כמשמעו – לוקחים הימור שלרוב מתברר בדיעבד כהימור שגוי.

לכן יצרתי את השירות –

האם כדאי לי לייבא?

מה השירות נותן?

לכל עסק יש את הצרכים הנכונים לו, כל עסק נמצא בשלב מסויים ולא לכולם נכון ומתאים לבצע יבוא למוצרים שלהם.

לכן לפני שאתם רצים לבצע יבוא, נבצע בדיקות טרום יבוא שיתנו לנו אפשרות לדעת את הדברים הבאים –

1. סיווג המוצר והבנת חוקיות היבוא ע"י מסווג מכס מוסמך – מה % המכס והמיסים שאנחנו נדרשים לשלם כדי לייבא 

את המוצר ומה האישורים/תקנים שאנחנו נדרשים לספק בעת הגעת הסחורה לארץ.

2. בדיקה שהספק שלכם אמין ויכול לקבל תשלום בצורה מאובטחת.

3. הבנת כל העלויות הכרוכות בתהליך – מהספק ועד שהסחורה מגיעה אליכם למחסן.

4. הבנה מלאה של כל הזמנים בתהליך ויכולת להתכונן לאחסון ומכירת הסחורה.

5. פגישת יעוץ טרום יבוא – איך לנהל את היבוא שלך בדרך הכי נכונה.

 

איך השירות עובד?

נתחיל בשיחת היכרות והכוונה של 15 דקות ללא עלות, 

ניתן לקבוע שיחה כאן או להשאיר פרטים ואחזור אליכם במהרה.

למי שלא מצליח/ה להתאפק – אפשר פשוט ליצור קשר טלפונית כאן

במידה וזה נכון לך, נתקדם ל-

אסביר לך בקצרה על אופי העבודה מולי ועל מה שאני צריך ממך כדי לקדם את זה בדרך הנכונה ביותר.

ואז נתחיל את בדיקת ההיתכנות

אאסוף ממך את כל הפרטים הנדרשים לבדיקה, כמו פירוט נרחב על המוצרים שנרצה לבדוק.

ואתחיל בבדיקה אל מול הצוות שלי. (מסווגים ומשלחים מהמנוסים והאמינים בארץ)

 

לאחר איסוף כל הנתונים וביצוע הבדיקה, אעביר לך תשובה מפורטת איך הכי נכון לך לבצע את התהליך, מה בידיוק זה מצריך ממך, 

מה יהיו העלויות הסופיות שלך כלפי המוצרים שנבדוק, מה יהיו זמני האספקה, 

ומה החוקיות של המוצר – מה המכס, מיסים ואישורים הנדרשים ליבוא המוצר + כמה זמן ומה העלויות להוצאת האישורים הנדרשים ליבוא המוצרים שלך.

זמן הבדיקה - עד 10 ימי עסקים.

בסוף הבדיקה, נתאם פגישת יעוץ של שעה שבה אסביר לך איך להתקדם לביצוע היבוא שלך בדרך הנכונה ביותר.

  • ניתן לקבוע יעוץ טרום יבוא גם ללא בדיקה.

למי השירות מתאים?

הבדיקה מתאימה לבעלי עסקים שמעוניינים לבצע יבוא למוצרים שלהם ורוצים לעשות את זה עם וודאות מלאה בכל השלבים בתהליך.

1. עסקים שמעוניינים לייבא בפעם הראשונה ורוצים להבין את כל העלויות מא' עד ת'.

2. עסקים שמעוניינים לייבא ורוצים לדעת מה התהליך מצריך מהם מבחינת זמנים, מיסוי, איך לעשות את זה בצורה חלקה.

3. עסקים שמעוניינים לדעת את כל הנתונים מראש ולהבין אם הצעד נכון להם.

4. עסקים שרוצים לבצע יבוא שוטף למוצרים שלהם ורוצים לחסוך המון זמן וכסף על כל מיני טעויות שלא צפו ותכננו.

5. עסקים מתוכננים שרוצים לייצר מערך אספקה יעיל ורווחי ממה שיש להם היום.

למי השירות לא מתאים?

1. לעסקים שרוצים לייבא ולהמר – יגיע יגיע, לא יגיע לא נורא.

2. עסקים שלא אכפת להם אם נכון להם לייבא או לא ואם כן, אז איך – נסתדר.

3. בעלי עסקים שהזמן שלהם והכסף שלהם לא חשובים להם מספיק.

 

השאירו פרטים

ברור שעכשיו, אח"כ תשכחו מזה ותמשיכו לבזבז לפחות
20% יותר על הרכש שלכם.

*כל השדות חובה – כדי שנוכל להבין את הצרכים שלך ולהתייחס אליהם ברצינות.

מה לקוחות אומרים עלינו?

"מאז שהתחלנו לעבוד ביחד, רווחי המותג שלי עלו ביותר מ-50%, שלא נדבר על הזמן שהתפנה לי"
הגעתי לעמית ולא היה לי ספק שאני במקום הנכון. הוא ידע להראות לי בדיוק את כל ה״בליינד ספוטס״ של לפני ההזמנה, לטפל בבירוקרטיה והלוגיסטיקה ביעילות ובעיקר קיבלתי זמן לעבוד על העסק ושקט נפשי בזמן שמסתובבות סחורות לא קטנות בים, באוויר וביבשה. מאז הפעם הראשונה המשכתי לגדול ולהזמין מוצרים נוספים תודות לתהליך יעיל וסיסטמטי בעבודה איתם.
הראל לוי
מייסד מותג "Zenboard"
"פתרתם לי בעיה לוגיסטית שאני מנסה לפתור כבר שנים"
מדהים, שירותיים ברמות, פדנטים. עשו עבורי סקר שוק ומצאו לי את מה שביקשתי עם התאמות מדוייקות. הכל היה לפי הערכות הזמן ששיערו עבורי וכך גם בנוגע למחיר. העסק שלי נפתח לאפיקים חדשים בזכות העבודה איתם. ועכשיו יוצאים לדרך עכשיו עם הפרוייקט הבא. ציון : 10 מ - 10 ללא שום ספק. תודה לכם ובהצלחה.
צלאל מכלוף
בעלים "תוצרת השדה - ירידי פירות וירקות בע"מ"
ראשית כל אפתח ואומר כי עמית הוא בראש ובראשונה אדם יוצא דופן, נעים הליכות, חברותי ואחד כזה שמהר מאוד מתחברים אליו.
מעבר לכך, אומר מתוך הניסיון האישי שלי כי עמית הוא מקצוען בתחומו, יודע להסביר ולהעביר את המידע בצורה קלה וברורה, בנוסף עמית יודע להציע פתרונות יצרתים וליזום רעיונות חדשים. עמית תמיד זמין לכל שאלה, ומקדיש הרבה מעבר לזמן השירות המקובל בכדי לתת מענה מספק ללקוח. היה לי כל כך כיף ונעים לקבל את שירותו, ממליץ בחום לכולם.
אליסף נחמני
ראש מחלקת יבוא ותחבורה חשמלית בחברת "Safe electrical vehicle ltd"

למה כדאי לעשות את זה עם יבואן אקספרס?

נעים מאוד,
אני עמית ציפרוט

אפשר לומר שאני נותן שירותי רכש ויבוא מא' עד ת' לעסקים, חברות וארגונים.

אבל תאכלס, מעבר למקצוענות ביבוא, אני מנהל הרכש החכם שלך – או אם תרצו – מחלקת יבוא ורכש במיקור חוץ.

אני מאפיין את הצרכים של כל לקוח, מציב מטרות ויעדים, בונה תוכנית ברורה למהלך כל השנה כדי שחלילה לא נפספס ימים ומועדים קריטיים בשנה ומוציא לפועל.

הייתי שותף בעסק הנקרא קורמורן פתרונות יבוא, לאחר שותפות טובה ומלמדת החלטתי ללכת לכיוון יותר ספציפי – ליווי ליבואנים, עסקים וחברות ובניית תשתיות רכש לחברות וארגונים ע"י יבוא מסחרי.

כ-5 שנים בתחום, ביצעתי יבוא מסחרי למעל 500 מוצרים שונים ומעל 20 תחומים שונים ופיתחתי יכולת וקשרים להתמודד כמעט מול כל תחום מוצרים.

בנוסף עברתי קורס יבוא מזון וקורס אשראי דוקומנטרי בלשכת המסחר ויצא גם שהרצתי באותה הלשכה על יבוא מסחרי מעליבאבא.

בפעילותי אני עובד מול מגוון רחב של אנשי מקצוע מהמנוסים בתחום, ויודע לתת מגוון רחב של שירותים לביצוע יבוא מסחרי בצורה החלקה, החוקית והרווחית ביותר.

לכל עסק, חברה או ארגון שאני נותן שירות – אני תמיד מסתכל על איך הלקוח שלי מרוויח את מה שמגיע לו, היצרן מרוויח את מה שמגיע לו, אני מרוויח את מה שמגיע לי ומאוד חשוב לי שאם המוצרים הם למטרת מכירה, גם הצרכן ישלם מחיר הוגן ביחס למה שהוא מקבל.

Value for money זה ערך עליון אצלי, גם כשאני נותן שירות וגם שאני רוכש שירות או מוצר.

מעוניינים בשירות?
השאירו פרטים

ברור שעכשיו, אח"כ תשכחו מזה ותמשיכו לבזבז לפחות
20% יותר על הרכש שלכם.

*כל השדות חובה – כדי שנוכל להבין את הצרכים שלך ולהתייחס אליהם ברצינות.