fbpx

תארו לעצמכם מצב שבו אתם קונים את הסחורה שאתם רוצים, עם המיתוג והאריזה המדוייקים שאתם רוצים, בלי שום הגבלה בכמות ומשלמים על זה את המחיר הטוב ביותר.

עכשיו תתארו מצב שכל זה קורה ואתם גם לא מתעסקים בזה, הכל דופק כמו שעון וגם אם יש בלת"מים – לא אתם צריכים לטפל בהם.

אתם מצליחים לדמיין דבר כזה? אני יודע זה נשמע קצת לא הגיוני..

אז עכשיו תתארו לכם גם שיש לכם תוכנית שנתית מסודרת ואתם מוכנים גם לתקופות החזקות וגם לאלו שפחות.

אז לאחר כל החלומות שתיארנו, בואו נתקדם לתאכלס –

לאחר ניהול מאות שרשראות יבוא ורכש לעשרות עסקים שונים, ממגוון רחב של מדינות כמו סין, הודו, גרמניה,

איטליה, צרפת, פולין, טורקיה וכו.. וחידוד כל הצרכים מול הלקוחות,

הבנתי משהו מאוד חשוב

כל חברה/עסק/ארגון/חנות עובדים בצורה קצת שונה, יש כאלו שמחזיקים מנהל ומחלקת רכש, יש כאלו שעושים את הרכש בעצמם, יש כאלו שעובדים מול קניינים ויבואנים, יש כאלו שקונים את הסחורה מסיטונאים בארץ ובאמת טפו טפו – כל אחד והדרך שלו.
המשותף לכולם – הוא שאין משותף ביניהם.

הבנתי שיש חברה שצריכה שירות X וארגון אחר צריך שירות Y וחנות אחרת בכלל צריכה שירות Z.

לכן יצרתי את השירות –

מחלקת יבוא ורכש במיקור חוץ

מה המחלקה באה לקיים?

לכל עסק יש את הצרכים הנכונים לו, לפני שנתקדם לשירות הזה, נבצע שיחת התאמה ראשונית,

לאחר מכן, נבדוק את ההיתכנות וכדאיות שלכם להתקדם לבצע יבוא למוצרים שלכם.

ומשם במידה ויהיה לכם נכון לצאת לדרך, נתחיל לבצע את ההתאמות הנדרשות כדי שתקבלו את הדברים הבאים –

 

1. הוזלה משמעותית בעלות הסחורה שאתם קונים היום – במידה ולא נצליח לחסוך לכם בוודאות לפחות 15% מהעלות הנוכחית, לא נצא לדרך.

2. בניית מערך אספקה מתוכנן לכל השנה, על מנת למקסם את התקופות החזקות בשנה ולמזער הפסדים לתקופות פחות חזקות.

3. מנהל אספקת סחורה שיודע לנהל כל בלת"מ ומראש, לנהל את התקשורת מול כל הספקים שמולם אתם מייבאים ולדאוג להתנהלות השוטפת.

4. יכולת לבצע התאמות, מיתוג, שינויים לכל המוצרים שלכם ולבדל אתכם מול המתחרים שלכם.

5. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מסווגים, משלחים, ונותני שירות מהמנוסים והאמינים בתחום, מה שנותן לכם ביטחון מלא בביצוע יבוא הסחורה שלכם.

6. פינוי הזמן שלך והורדת ההתעסקות בנושא למינימום האפשרי, מה שאוטומטית משחרר לכם זמן להשקיע ולשדרג את יכולות העסק במכירת המוצרים, שיווק, ניהול עובדים וכו..

7. יצירת אפיקי הכנסה נוספים לעסק.

 

איך השירות עובד?

קודם כל נבצע -

שיחת יעוץ של 15 דקות ללא עלות, ניתן לקבוע שיחה כאן

במידה וזה נכון, נתקדם ל-

בדיקת היתכנות וכדאיות שלאחריה נוכל להבין אם יש לך כדאיות והיתכנות ממשית לביצוע יבוא למוצרים שלך.

ואז נתחיל ב-

בניית אסטרטגיית רכש ע"י יבוא – מה נכון לייבא, מה לא ומה נכון להחליף.
נבנה תוכנית שנתית כדי שבכל התקופות החזקות תהיה לך מספיק סחורה ובתקופות הפחות חזקות תהיה פחות סחורה – למקסום הרווחיות.

נתקדם ל-

איתור היצרנים המתאימים לאסטרטגיה, הכולל התאמה של המוצרים והצרכים אל מול היצרנים,

והבנת העלויות הסופיות לכלל המוצרים שנרצה לייבא.

במקביל אם אפשר, נבצע ייעול לתהליכי היבוא המתקיימים ע"י החברה כבר היום.

*יש סיכוי שכחלק מבניית התשתית, נצטרך לטוס ליומיים עד חמישה ימים כדי לסגור ספקים במהירות 

(כמובן שלפני הטיסה נארגן כבר את כל הספקים שנרצה לעבוד מולם ונגיע ממוקדים ל"טיול")

נבצע -

הזמנת דוגמיות + הוצאת כל האישורים ו-או התקנים הנדרשים ליבוא מסחרי קבוע של המוצרים – תלוי מוצרים.
ונסגור חוזים מאובטחים להזמנות.

ובסוף -

ננהל את כל הזמנות היבוא שלך כדי שהכל יעבוד פיקס לאורך כל השנה ותהיה לך מינימום התעסקות בנושא.

למי השירות מתאים?

התוכנית מתאימה לבעלי חנויות אינטרנטיות/פיזיות שעומדות בקריטריונים הבאים:

1. מבצעים רכש בסך 1-10 מיליון ש"ח בשנה.

2. רוצים לחסוך 20% ומעלה בעלויות הרכש שלהם.

3. מבצעים כרגע את הרכש שלהם בארץ או מייבאים ממש חלק קטן מהסחורה.

4. מבצעים יבוא כרגע ורוצים לייעל את התהליכים הקיימים.

5. רוצים ליצור מערך רכש מסודר, בלי בלת"מים לכל השנה.

 6. למתג את המוצרים שלהם וליצור בידול ביחס למתחרים.
 
7. שואפים להגדיל את סך המכירות שלהם ולהתחיל למכור גם בסיטונאות.
 

 

השאירו פרטים

ברור שעכשיו, אח"כ אתם תשכחו מזה ותמשיכו לבזבז לפחות
20% יותר על הרכש שלכם.

*כל השדות חובה – כדי שנוכל להבין את הצרכים שלך ולהתייחס אליהם ברצינות.

מה לקוחות אומרים עלינו?

"מאז שהתחלנו לעבוד ביחד, רווחי המותג שלי עלו ביותר מ-50%, שלא נדבר על הזמן שהתפנה לי"
הגעתי לעמית ולא היה לי ספק שאני במקום הנכון. הוא ידע להראות לי בדיוק את כל ה״בליינד ספוטס״ של לפני ההזמנה, לטפל בבירוקרטיה והלוגיסטיקה ביעילות ובעיקר קיבלתי זמן לעבוד על העסק ושקט נפשי בזמן שמסתובבות סחורות לא קטנות בים, באוויר וביבשה. מאז הפעם הראשונה המשכתי לגדול ולהזמין מוצרים נוספים תודות לתהליך יעיל וסיסטמטי בעבודה איתם.
הראל לוי
מייסד מותג "Zenboard"
"פתרתם לי בעיה לוגיסטית שאני מנסה לפתור כבר שנים"
מדהים, שירותיים ברמות, פדנטים. עשו עבורי סקר שוק ומצאו לי את מה שביקשתי עם התאמות מדוייקות. הכל היה לפי הערכות הזמן ששיערו עבורי וכך גם בנוגע למחיר. העסק שלי נפתח לאפיקים חדשים בזכות העבודה איתם. ועכשיו יוצאים לדרך עכשיו עם הפרוייקט הבא. ציון : 10 מ - 10 ללא שום ספק. תודה לכם ובהצלחה.
צלאל מכלוף
בעלים "תוצרת השדה - ירידי פירות וירקות בע"מ"
ראשית כל אפתח ואומר כי עמית הוא בראש ובראשונה אדם יוצא דופן, נעים הליכות, חברותי ואחד כזה שמהר מאוד מתחברים אליו.
מעבר לכך, אומר מתוך הניסיון האישי שלי כי עמית הוא מקצוען בתחומו, יודע להסביר ולהעביר את המידע בצורה קלה וברורה, בנוסף עמית יודע להציע פתרונות יצרתים וליזום רעיונות חדשים. עמית תמיד זמין לכל שאלה, ומקדיש הרבה מעבר לזמן השירות המקובל בכדי לתת מענה מספק ללקוח. היה לי כל כך כיף ונעים לקבל את שירותו, ממליץ בחום לכולם.
אליסף נחמני
ראש מחלקת יבוא ותחבורה חשמלית בחברת "Safe electrical vehicle ltd"

למה כדאי לעשות את זה עם יבואן אקספרס?

נעים מאוד,
אני עמית ציפרוט

אפשר לומר שאני נותן שירותי רכש ויבוא מא' עד ת' לעסקים, חברות וארגונים.

אבל תאכלס, מעבר למקצוענות ביבוא, אני מנהל הרכש החכם שלך – או אם תרצו – מחלקת יבוא ורכש במיקור חוץ.

אני מאפיין את הצרכים של כל לקוח, מציב מטרות ויעדים, בונה תוכנית ברורה למהלך כל השנה כדי שחלילה לא נפספס ימים ומועדים קריטיים בשנה ומוציא לפועל.

הייתי שותף בעסק הנקרא קורמורן פתרונות יבוא, לאחר שותפות טובה ומלמדת החלטתי ללכת לכיוון יותר ספציפי – ליווי ליבואנים, עסקים וחברות ובניית תשתיות רכש לחברות וארגונים ע"י יבוא מסחרי.

כ-5 שנים בתחום, ביצעתי יבוא מסחרי למעל 500 מוצרים שונים ומעל 20 תחומים שונים ופיתחתי יכולת וקשרים להתמודד כמעט מול כל תחום מוצרים.

בנוסף עברתי קורס יבוא מזון וקורס אשראי דוקומנטרי בלשכת המסחר ויצא גם שהרצתי באותה הלשכה על יבוא מסחרי מעליבאבא.

בפעילותי אני עובד מול מגוון רחב של אנשי מקצוע מהמנוסים בתחום, ויודע לתת מגוון רחב של שירותים לביצוע יבוא מסחרי בצורה החלקה, החוקית והרווחית ביותר.

לכל עסק, חברה או ארגון שאני נותן שירות – אני תמיד מסתכל על איך הלקוח שלי מרוויח את מה שמגיע לו, היצרן מרוויח את מה שמגיע לו, אני מרוויח את מה שמגיע לי ומאוד חשוב לי שאם המוצרים הם למטרת מכירה, גם הצרכן ישלם מחיר הוגן ביחס למה שהוא מקבל.

Value for money זה ערך עליון אצלי, גם כשאני נותן שירות וגם שאני רוכש שירות או מוצר.

מעוניינים במחלקת יבוא ורכש במיקור חוץ?
השאירו פרטים

ברור שעכשיו, אח"כ אתם תשכחו מזה ותמשיכו לבזבז לפחות
20% יותר על הרכש שלכם.

*כל השדות חובה – כדי שנוכל להבין את הצרכים שלך ולהתייחס אליהם ברצינות.