פרק 4 בסדרת הסרטונים על הרפורמה ביבוא בתחום התקינה
בפרק זה נסביר לגבי כל הקריטריונים שצריך לעמוד בהם כדי להתקדם תחת מסלול קסיס.
בפרק זה נסביר לגבי כל הקריטריונים שצריך לעמוד בהם כדי להתקדם תחת מסלול קסיס.
בפרק זה ניגע בעקרונות המנחים של הרפורמה החדשה ביבוא בתחום התקינה.
אסביר לכם את הכתוב בכותרת דרך קייס סטאדי מדהים, שתאכלס דיי מדמה את רוב הלקוחות שלי.
האם אתם מומחים / ברי סמכה בתחומכם?
יש לכם קהל לקוחות ועוקבים שמצפים לשמוע את דעתכם?
יש לכם הרבה אנשים שמעריכים את הידע שלכם ומאמינים במה שאתם נותנים?
יבוא ויצוא זה תחום מאוד עתיק,
מאז ומתמיד מדינות היו צריכות לכפר על חוסר היכולת שלהם לייצר סחורה מסויימת ולהשיג את הסחורות האלו, ממדינות שיכולת הייצור שלהן לסחורות אלו משמעותית יותר טובה וברוב המוחלט של המקרים גם יותר משתלמת.
המשלוח הוא חלק בלתי נפרד מעלות המוצר הסופי,
ברגע שנדע לייעל ולהוזיל את עלויות המשלוח שלנו, נוכל לייצר רווח גדול יותר לכל עסקת יבוא מסחרי שנעשה.
נתחיל בבסיס של הבסיס – יבוא הוא כל פעולה של רכש ושינוע של סחורה ממדינה A למדינה B.
במאמר זה ככתוב בכותרת אדבר על מתי אופציית יבוא מסחרי היא ריאלית?
מתי היא רווחית? באיזה שלב מתחיל להשתלם? ומתי כדאי להתחיל למקסם!